.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طرح ساماندهی بازار فناوری اطلاعات کشور در گیلان

رئیس اداره امور اصناف سازمان بازرگانی استان گیلان از اجرای طرح ساماندهی بازار فناوری اطلاعات در استان گیلان به عنوان یکی از هشت استان پایلوت در کشور خبر داد.

اسماعیل قاسمی افزود: مرحله اول این طرح در استانهای اصفهان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، خراسان رضوی، فارس، گیلان، مازندران و یزد اجرا می شود.

وی اظهارداشت: طرح ساماندهی بازار فناوری اطلاعات براساس کار مشترک معاونت داخلی وزارت بازرگانی و سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور، مبتنی بر قوانین نظام صنفی و قانون تشکیل نظام صنفی رایانه ای تهیه شده و مورد تائید معاون وزارت بازرگانی قرار گرفته است.

رئیس اداره امور اصناف بازرگانی گیلان یکی از اهداف اجرای این طرح را حفظ حقوق مشتری در انتخاب کالا و خدمات با کیفیت دانست و افزود: اطلاع رسانی شفاف در مورد قیمتها از یکسو و تقویت بخش خصوصی دارای هویت، کالا و خدمت شناسنامه دار، از اهداف اصلی این طرح است.

وی با اشاره به بخشهای از این طرح تصریح کرد: بر اساس آئین نامه تنظیم شده، استفاده از گارانتی و خدمات پس از فروش برای بازار فناوری اطلاعات به صورت اجباری خواهد بود.

قاسمی از نگرش فنی و تخصصی به فرآیند اخذ مجوز فعالیت در این طرح خبر داد و افزود: واحدهای فعال و یا متقاضی در حوزه عرضه کالا و خدمات، باید طی فاز اول اجرای طرح از حداقل استانداردهای لازم برای عرضه کالا و خدمات بهره مند شوند.

وی ادامه داد: این طرح نگاه تخصصی تری به فرآیند صدور مجوز فعالیت در این حوزه دارد و از فعالیتهای غیر مجاز که باعث تضییع حق مصرف کننده و عرضه کننده با هویت می شود، پیشگیری و در صورت لزوم جلوگیری می کند.

رئیس اداره امور اصناف بازرگانی گیلان افزود: بخشی از این طرح، به نحوه پاسخگویی به شکایتها اختصاص دارد که باید علاوه بر مکانیزمهای موجود بر پایه فناوری وب، تلفن گویا و پیام کوتاه امکان پاسخگویی به متقاضیان فراهم آید و به سریعترین شکل ممکن، ارائه پاسخ گردد.

وی یاد آورشد: بر این اساس، نرخ نامه های از سوی سازمانهای نظام صنفی رایانه ای و اتحادیه های مرتبط تنظیم و از طریق پایگاه های اطلاع رسانی در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.817 seconds.